dimecres, 10 d’abril del 2024

LONDON 1965

 


En veure la divertida i gens intranscendent 'Funny woman' m'ha transportat al meu primer viatge a Londres el 1965 que vaig fer tot sol i algunes de les experiències que vaig tenir allí encara que no puc entendre com jo estant tan jove i amb un coneixement de l'anglès no gaire bo anés tot sol una setmana, més o menys a aquella ciutat desconeguda. 

A l'estiu del 65, ja no estava amb l'Antoni i encara no estava amb el Federico, el bitllet d'avió me'l va regalar la senyora Alícia, directora de l'agència de viatges que tenia l'empresa on treballava. 

Recordo d'aquell viatge la casa d'hostes on vaig viure a Chelsea , les tres comèdies musicals que vaig veure i un xicot ros de la meva edat o potser un parell d'anys més que em va ensenyar el London que retrata la sèrie abans referida. 

La meva primera gran experiència en solitari de les úniques cinc que he tingut en més un centenar de viatges. 

El xicot ros es deia Rodney i després d'uns pocs mesos va venir a viure a Barcelona on va estar molts anys i ens parlàvem ocasionalment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada