dissabte, 27 de juliol del 2024

Ha costat molt

 

Fa un any que estàvem estancats en els 1600 subscriptors, cosa que em preocupava perquè veia que el meu blog destinat als amants de l'art plàstic d'artistes poc coneguts com a normes generals no tenia ja gens d'interès, clar que com sempre i del començament de l'aventura tenia una dotzena de lectors habituals que em comentaven el que veien i això era d'agrair. És per aquests pocs seguidors que continuava publicant de fa tant temps un vídeo d'un artista nou cada dia. Sorprenentment, aquesta primavera del 24 va començar a caure un degoteig constant, però feble de nous subscriptors, cosa que em va alegrar considerablement, i vaig pensar això no està tot mort i ahir dia de Santa Anna el YouTube em va informar per escrit que havia arribat a la xifra de 2000 subscriptors, número rodó i bonic i que m'ha fet estar content el dia de totes les Annes estimades d'abans i d'ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada