dilluns, 10 d’abril del 2023

BYE, BYE DIA

 

Unes tres setmanes mirant enrere vaig tenir una depressió curta i intensa per una ximpleria, però que modificava el meu costum de fa quinze anys. Jo a dos minuts de casa tenia tres supermercats importants, el més proper un Condís, una mica més avall un Dia i al seu costat un Caprabo, jo comprava als tres perquè tots tenien coses millors que els altres, però sobre tot el Dia era molt important, ja que el seu oli de massatges, els seus articles de marca blanca d'higiene personal i eles seus gelats, sí nosaltres mengem gelats els 365 dies de l'any, eren productes molt millor que els altres. Doncs bé en el transcurs de tres dies el Dia i el Caprabo han tancat portes definitivament després de moltíssims anys servint al barri. Potser el meu barri està maleït.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada