dilluns, 29 de novembre del 2021

Documents intel·ligibles

 

Documents intel·ligibles, es poden llegir ja que estan escrits amb dues llengües que conec, però no els entenc, no entenc el contingut i em quedo en blanc. 
Un document es d’un amic de Sitges i es tracta d’una presentació a la manera de currículum vita, el Jonathan, vist el document de moltes pagines i amb una presentació moderna i elegant començo a llegir i em sembla escrit en un llenguatge completament desconegut, tecnologies de comunicació del segle XXI, ho deixo aparcat per discutir ho amb ell. 
L’antre document és un estudi amb aspecte molt oficial que m’encia un conegut del Jonathan de Finlandia i es veu que li vaig caure bé el dia que ens vam veure i pel fet de ser català va tenir interés de que ho llegis. Es tracte dun estudi oficial de intependencia de una illa finlandesa que esta en el mar entre suecia i finlandia. 
Tampoc vaig entndre res del que volien fer i el perquè. 
Estic robellat amb certes maneres comunicatives de aquest moment, practicament joem vaig jubilar a lafi del segle passat m’he dedicat a la bona vida, tranquila i pletorica de coses que em son properes però el meu paper per opinar de¡aquest nou món és nul. 
No se ben bé perquè encara em deixem anar a votar.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada